onsdag, mars 4

Fear death in the wings, in thrall of those fallen from grace. Petty is as petty does, witness the mass disgrace.


Sälen gav en stukad (eller kanske enbart sträckt) högerfot. Lyckades hela tiden tippa åt sidan under de första dagarna när Johan tappert försökte instruera mig hur man svänger åt höger och får tåskär. Manövrerna finns på film men ser inte lika farliga ut som de faktiskt var i verkligheten. Välte även bakåt någon dag senare och tog emot fallet genom att sätta mig på höger tumme. Har dessvärre fortfarande ont.

Annars är allt som vanligt, jobbar några dagar i veckan och ska ta mig i kragen och påbörja mitt fotoprojekt under mina lediga dagar. Min nya kamera (Canon eos 10D) gör debut kommande vecka då den underbara Anna kommer hit på besök från London. Är ledig imorgon och ska käka lunch med Veronika. På torsdag ska jag klippa mig och sedan åka in till stan för att leta masker till fotoidéen och även träffa Anna och Eéa som är i Sthlm för någon konsert. Ska få tummen ur röven och även kontakta ett par tidningar för jag känner att det är dags att börja skriva igen.

Onödig extrafakta: Jag har fått medeltidskläder på hjärnan igen och sitter och kolla mönster och tyger, trots att jag inte ens är klar med förra klänningen jag sydde i somras.

Inga kommentarer: