torsdag, februari 19

But some times at night, when the cold wind moans, in a long black veil, she cries over my bones.

Ett litet urval av mina bilder finns nu på: http://www.flickr.com/photos/kristinepersson Förhoppningsvis sker en uppdatering inom snar framtid eftersom jag igår köpte den efterlängtade Canon EOS 10D som jag kikat efter ett bra tag nu. För tillfället har jag ett 50 mm och ska troligen även köpa ett vidvinkelzoom när jag känner att jag har råd.

Kursen på Skarpö var förresten oerhört lärorik och rolig. Det känns rätt lyxigt med mat och vin dagarna i ändå. Serverad frukost, lunch och middag, kaffe och fika närsomhelst och ett eget hotellrum med egen dusch. Jag klagar inte. Snarare ska jag söka om att få åka på ytterligare en kurs senare i vår om möjlighet ges.

Inga kommentarer: